top of page
Vyhledat

VERUNKA A JEJÍ CESTA | MÁ TO SMYSL | DĚKUJI, ŽE MŮŽU♡

Verunka mě oslovila začátkem listopadu loňského roku s jasným cílem, CÍTIT SE FAJN, NEBÝT UNAVENÁ, VÍCE SE HÝBAT A VĚDĚT, JAK SE STRAVOVAT, A TO VŠE V POHODIČCE BEZ ZBYTEČNÉHO STRESU.


Vyměnily jsme si pár zpráv, nastavily CÍL a pustily se společně do toho. Bylo před námi sedm společných týdnů vedení, motivace, edukace. 49 dní sebepoznání a budování nových návyků, na jehož konci byla ZCELA NOVÁ VERČA!


Pro někoho může být sedm týdnů málo, pro jiného zase moc, ale pro VERUNKU TO BYL TEN NEJCENĚJŠŠÍ ČAS, KTERÝ SO MOHLA VĚNOVAT!



ZEPTALA JSEM SE VERUNKY, CO NA NAŠI SPOLUPRÁCI ŘÍKÁ A TOHLE MĚ DOJELO K SLZÁM


Je to už déle, než měsíc od ukončení naší spolupráce a já bych Ti chtěla moc a moc poděkovat. Naše spolupráce mě totiž neskutečně posunula. Opravdu vnímám, že se díky tomu celkově změnil a posunul můj přístup ke stravě a pohybu. Můj primární důvod započít spolupráci bylo zjistit, zda se v rámci svého vegetariánství stravuji správně a nastavit si všechno tak, abych měla dostatek potřebných živin, které mi kvůli absenci masa scházely. Také jsem samozřejmě doufala, že jako bonus zhubnu nějaké to kilo. Oba tyhle cíle se splnily. Splnilo se toho však mnohem víc, než jsem vůbec očekávala.

Díky materiálům, které máš nádherně a přehledně zpracované jsem konečně přestala tápat v tom, co jsou to makroživiny a jak se stravovat, abych měla ve stravě rozloženo všechno rovnoměrně. Pochopila jsem taky, jak si nastavit kalorický příjem a naučila jsem si sama sestavit jídelníček. Díky informacím a materiálů od Tebe jsem spoustu věcí zařadila do svých pravidelných návyků. Dnes více a PRAVIDELNĚ spím, každý den mnohem více chodím, převážnou část týdne jím kvalitní opravdové jídlo a snažím se pít méně alkoholu.

Jako největší uvědomění, ke kterému jsem došla během spolupráce, bylo to, že jídlo jsem vnímala jako něco, co mi může ublížit, něco, díky čemu přibírám a co je potřeba si spíše zakazovat. Jídlo bylo můj nepřítel a brzy jsem přišla na to, že po dobu několika let nejím často ani množství, co by pokrývalo můj bazální metabolismus. Vždy jsem energetický příjem dohnala maximálně ve formě alkoholu. Dnes jídlo vnímám jako VÝŽIVU. Výživu pro tělo, a proto vím, že když jím celý týden energeticky a nutričně vyváženou stravu, nemůže mi ublížit ani to, že si dám jednou za čas na návštěvě smažené jídlo a pak zákusek.

Zvlášť když si řeknu, že si to OPRAVDU vychutnám a na návštěvu a zpět se vydám pěšky. Za odměnu pro tělo se pak večer protáhnu a večeři doplním o spoustu zeleniny a bílkovin. Už nevěřím na mýty o jenom zdravých a jenom špatných potravinách. Sama jsem na sobě viděla, že je to o rozložení živin a kalorickém deficitu. Jsou dny, kdy se stále snažím počítat kalorie, ale už tuším, co které jídlo přibližně obsahuje a tak se jiné dny snažím naopak stravovat intuitivně a zároveň odpovědně ke svému tělu. Najednou je pro mě tedy jídlo i pohyb něco, co má mému tělu prospívat a vyživovat ho. Nějak jsem dospěla k názoru, že je pouze mýtus, že hubnout nebo si udržet zdraví jde pouze díky jednomu specifickému dietnímu směru. Dnes vnímám to, že každá potravina nám může něco dát a jde jen o to podívat se na to, co přesně mi dá a jestli je to to, co zrovna potřebuju já.

Když to všechno zpětně hodnotím, asi jsem hledala někoho, kdo "se mnou konečně něco udělá", abych se cítila dobře. Člověk to ale stejně musí odedřít sám a musí chtít, ale Ty jsi v tomto procesu skvělou a opravdu odbornou průvodkyní. Pochybuji, že bez téhle spolupráce bych dneska byla tam, kde jsem. Nebyla bych schopna si najít čas na sebe, na své tělo, výživu a pohyb. Naší spoluprací jsem získala opravdu mnoho, ale tím největším benefitem je spousta energie, kterou teď mám. Dny, kdy jsem bez kávy neprežila ani dopoledne, jsou opravdu pryč.

Trvalo opravdu dlouho, než jsem se rozhodla Tě kontaktovat a spolupráci zahájit. Ale všechny věci mají svůj čas. Dnes jsem moc ráda, že jsem Tě poznala a měla tu možnost s Tebou spolupracovat. Opravdu mě to posunulo a díky Tobě se k sobě chovám mnohem lépe a jsem na sebe hrdá, že o sebe více pečuji :) Spolupráce s Tebou byla tou nejlepší investicí za uplynulý rok :))
 

Dnes jsem Verunku kontaktovala, abych ji řekla, o myšlence tohoto článku a opět mě dojala k slzám. Koncem ledna jsem Verunce posílala zprávu, kde jsem naťukla téma nahrávání podcastu a víte co mi dnes napsala:

P. S.: Věřila bys, že jsi mi tak nějak pomohla přivolat, že mám někde první veřejný podcast? Jak jsi říkala, že mám hezky hlas, tak jsem pak nad tím přemýšlela a tak nějak se stalo, že mě shodou náhod dva týdny na to pozvali do rádia českého rozhlasu takže díky Ti.

Upřímně, mít v životě takovou bohoŽENU a moci být součástí její cesty, je DAR. Jsem vděčná, šťastná, dojatá a hlavně neskutečně PYŠNÁ! Má práce má smysl


Leni všechno souvisí se vším. A díky spolupráci s tebou mám více energie

a zase jsem ve svém životě podnikla spousty nových kroků.


Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page