top of page
Vyhledat

MÁ CESTA VÝŽIVOVÉHO PORADCE | A JAK TO VŠECHNO ZAČALO?

Psal se rok 2018, 16. září. Seděla jsem doma na gauči, když mi najednou pípnul telefon. "Fitnessinstitut Vás označil ve svém příspěvku". AHA, hmmm, co to? Letmo jsem projela zprávu a odložila mobil. Pak mi to došlo. COŽE, JÁ VYHRÁLA KURZ PORADCE PRO VÝŽIVU??? Jako vážně?!! Co teď? Mám se omluvit ("na něco vymluvit") a přenechat výhru někomu jinému? Přeci nemůžu jezdit každý víkend do BRNA...být mezi cizími lidmi...učit se... dělat závěrečky... psát praktickou...

pomóóóóc... A TAKHLE NĚJAK TO TEHDY ZAČALO



Poprvé za x let jsem vykročila ze své komfortní zóny, a že to chtělo sakra odhodlání, ale i přemlouvání, a vydala se vstříc NOVÝM ZÁŽITKŮM, vstříc NOVÉMU ŽIVOTU. Byla to jízda, fakt že jo, za kterou nepřestanu být vděčná!!! Po pár dnech jsem věděla, že je to ONO, že JSEM SE NAŠLA! Dlouho jsem necítila, to co tehdy, ta energie, touha, odhodlání posunout se ve svém životě dál, dokázat, že na to mám, že můžu dělat to, co mě baví a naplňuje, že tu mohu být pro sebe, ale především pak pro druhé. Že mohu propojit svoji zálibu ve #fitnesslifestyle s touhou pomáhat druhým. Zároveň jsem si však plně uvědomovala, že udělat kurz nestačí, že musím nejprve zapracovat sama na sobě a v konečném důsledku změnit nejen přístup k sobě samé, ale i k životu, jako takovém. Věděla jsem, že tohle je teprve začátek a přede mnou nová, celoživotní cesta sebepoznání, učení, budování, transformace... cesta, která za to všechno STOJÍ!



Tři měsíce utekly, jako voda a byl tu den D. Celá vynervovaná jsem dorazila do Brna, napsala test, obhájila praktickou aaaaa stala se VÝŽIVOVÝM PORADCEM! Ale co teď? Mám zůstat v dosavadní práci nebo to risknout a pustit se do neznámých vod? Mám začít "radit" druhým anebo se nejprve zaměřit na sebe a své zdraví? V hlavě mi tenkrát prolétla hromada myšlenek. Jedno jsem však věděla jistě, MUSÍM ZAČÍT U SEBE! Rok 2019 jsem se plně věnovala sobě, svému zdraví, seberealizaci a vzdělávání. Absolvovala jsem další kurzy, nejen u Fitness Institutu, ale také u pana Jelínka (kurzy ATAC) a Karolíny Smutné (Akademie Karolíny Smutné - o té ještě 100% uslyšíte, neb stála na samém začátku mé proměny), přečetla řadu knih, skoukla zajímavé přednášky a začala poslouchat podcasty... ALE hlavně sestavila první jídelníčky a podílela se na nové cestě báječných žen, ale i jednoho muže (o tom zase někdy příště).

Rok se s rokem sešel a nastal ten pravý čas na DALŠÍ KROK. Po devíti letech jsem díky mé milované Janičce, mentorce, kolegyni, parťačce, kamarádce(náš příběh určitě sepíši taky), která ve mě od samého začátku věřila a stála při mě, rozhodla opustit jistotu zaměstnání a věnovat se výživě naplno! A TAK JSEM TADY, dělám to, co mě naplňuje a baví, co MILUJI! Jsem KOUČKA ŽEN a jsem na to z celého ♡ pyšná! Druhým rokem mohu být součástí krásných příběhu a proměn. Proměn žen, které do mě vložily svoji důvěru, žen, které se rozhodly změnit svůj život!


Možná to byla náhoda, možná osud, ale byla to jedna z NEJLEPŠÍCH VĚCÍ, které se mi v životě staly!

56 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page